cookieOptions = {have some cookies?}

Khas AidilAdha :"Boleh Tak Sembelih Babi Di Sekolah' -Saravanan

Thursday, 17 October 2013 | comments (15)

Hiasan
Hasil dialog antara Saravanan dengan Guru Besar..ini lah pluralisme , hak sama rata yang didendangkan oleh geng geng Pembangkang. Apa apa pun salute guru besar tetap tenang :). Bukan kita wajibkan kaum India untuk turut serta menyembelih lembu, orang Islam Malaysia pandai jaga hati penganut agama lain.

Selama nih ibadah korban dijalankan disekolah kebangsaan tak pernah jadi isu, kenapa sekarang berani nak pertikaikan?

OK JOM SEMBELIH BABI KAT SEKOLAH!
jangan risau, ulamak ulamak PAS tetap akan pertahankan mereka mereka nih. Tahaluf siasi katanya.

dumb Ass
video
Share this article :

+ comments + 15 comments

Anonymous
17 October 2013 at 18:32

Halo.....Saravanan, itu sekolah Kebangsaan, Kalau di Sekolah Cina Lantaklah nak sembelih binatang apa pun bagitu juga Sekolah India.Jangan pertikaikan kerja Ibadat Islam. Suluh diri dulu.Sembelihlah Babi ke Biawak ke Anjing ke di Sekolah anda.Guru Besar tu dah kata, budak-budak India TIDAK DI JEMPUT dalam majlis tersebut.Daiiii Bila duduk Di Tanah Melayu?

17 October 2013 at 21:02

Persilakan lah balik INdia...kerana India tak bolih sembelih lembu......Jangan bagi warganegara pada pendatang India,,,,Saravanan...balik lah ke india....kerana pasti lembu tak bolihj di sembelih....

17 October 2013 at 21:04

Saravanan ...masuk lah Islam......Tiada tuhan yang berhaq di sembah ...melainkan Allah dan Nabi Muhammad adalah hamba Allah.....

Anonymous
17 October 2013 at 22:00

sembelih je saravanan tu....

17 October 2013 at 23:30

Ini sekolah Kebangsaan lah Saravanan... Kau nak sembelih babi ka... Biawak kaa... buat kat sekolah tamil lah....Di sekolah Kebangsaan hanya ada pelajaran Agama Islam..... Jangan Jadi BODOH SARAVANAN..... SARAVANAN BODOH..... SARAVANAN BODOH... Tak fikir sebelum tanya soalan...

Anonymous
18 October 2013 at 00:28

Jangan buat pasal saravanan... orang Islam ni sabarnya ada had jugak..... Kalau dia nak sangat hitam putih tu biar yang pergi ke KPM.... Ni pakai mintak jer ingat dia tu abang kawasan ke? Blahlahhh....

18 October 2013 at 10:36

Sampai sekarang kita di Malaysia tidak pernah mendengar adanya perayaan Hari Raya Korban bagi agama selain dari Agama Islam....agaknya akan datang ada agama lain selain dari islam yang bercadang atau sedang memikirkan hendak mencipta satu perayaan yang seumpama Hari Raya Korban......entahlah.....

Anonymous
18 October 2013 at 11:29

India tu tak tak ke babi tu haram dalam Islam? Ayoyo...dia rakyat negara mana yoo?

Anonymous
18 October 2013 at 19:47

Tahniah dan syabas buat Penyokong Pembangkang...Undi lagi dan lagi...sebab tu mereka dah naik tocang sebab mereka semakin kuat..maka semakin berani sebab tidak akan ada sebarang tindakan boleh diambil...

Macam kes PAC ..mereka pertikai juga....

Dalam Pemilihan Majlis Tertinggi UMNO sabtu ini...kami akan menyokong pemimpin yang progresif macam TUN M. Kami tidak mahu pemimpin yang LIBERAL..lembut sangat..mintak apa semua kasi...sudahnya beginilah akan jadi....

Maka lepas ini mohon Pemimpin yang bakal menerajui menjadi lebih aggresif..dan belajar dari TUN M. Pasti tak ada yang berani hina Islam lagi....

Buat Kroni Pembangkang.....any komen?

Anonymous
19 October 2013 at 22:16

jgn salahkan pembangkang sebab keling saravanan mp mic - bn... mungkin dia dh lupa asal usul dia, jadi kita sama2 igtkan dia dgn pastikan dia dikuburkan dari politik sebab dia bkn saja menghina islam tapi mencabar kesabaran orang islam... pecat dia n sumbat je kedalam @ akta hasutan etc yg boleh menggugat kesejahteraan kaum

Anonymous
19 October 2013 at 22:17

Anonymous 18 October 2013 19:47, bagi pendapat aku isu ini tiada kene mengena dengan isu politik terutama pembangkang. Si Saravanan ni bukanlah ahli politik atau orang yang ada kuasa seperti ADUN, PM, TPM etc. Hanya rakyat biasa. Dia tiada kuasa. Hanya ada hak untuk bersuara. Dalam bab ini jangan nak libatkan atau salahkan pembangkang. Betul ke saravanan ni menyokong pembangkang? Kalau bukan?? Terkena batang hidung sendiri. Kita harus lawan kerana kita beragama ISLAM. TQ

Anonymous
19 October 2013 at 22:24

yg sy tau saravan ni timbalan menteri dari mic.. pemuda mic tp mgkn dia nk lwn higher post dlm pemilihan mic akan dtg

Anonymous
20 October 2013 at 17:43

Kecoh lah mamat Saravanan ni.....Kat Sarawak punya kawasan pedalaman yg penuh org Iban, mmg diorang sembelih babi time hari Gawai kat sekolah...takder pulak cikgu2 melayu yg bertugas di sekolah tu yg kecoh2 mcm mamat bodoh "saya-call-dari-overseas-ni" Saravanan http://bloglist-malaysia.blogspot.com/2013/10/khas-untuk-saravanan-ini-babi-yang.html

22 October 2013 at 12:15

Like.. Sekolah adalah tempat Suci untuk semua agama. Nanti semua agama akan ambil hak keagamaan sendiri baru tau. Hari Raya Ahda-sembelih Lembu, Deepavali- Sembelih Kambing, Chinese New Year- Sembelih Babi & Lain lain Agama pun Sembelih ikut adat dia.. JOM HORMAT AGAMA LAIN..INI MALAYSIA LAH.. Pergi sembelih di Masjid la.. adakah ini erti 1malaysia??

Anonymous
16 September 2014 at 00:05

Hoi pukimak bangsat.. TOLONG INGAT ASAL USUL KAU SEBELUM MERDEKA DULU. INI TANAH MELAYU WAHAI KAFIR BANGSAT!

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger