cookieOptions = {have some cookies?}

( VIDEO DAN FOTO ) - Lelaki Ditetak Dalam Pergaduhan Antara Gangster

Tuesday 24 December 2013 | comments



Baru-baru ini telah tersebarnya video di laman sosial yang menunjukkan pergaduhan ngeri dimana seorang lelaki secara tiba-tiba ditetak berkali-kali oleh sekumpulan lelaki berparang yang menaiki dua buah kereta jenisModel Proton Waja.

Klik Untuk Video

Berdasarkan sumber, kejadian tersebut berlaku di dalam negara kita, dan berdasarkan video tersebut, mangsa adalah seorang lelaki berbangsa India. Memang kejam dan ngeri dan perlakuan yang boleh kami klasifikasikan dilakukan oleh sekumpulan Gangster.

Walaubagaimanapun kami tidak dapat mengesahkan samada ia melibatkan pergaduhan anatara dua kongsi gelap sebelum ini yang membawa kepada kejadian ngeri ini.

Lokasi kejadian juga tidak dapat dipastikan, namun berdasarkan tarikh yang tertera pada video tersebut menunjukkan kejadian ini berlaku pada awal tahun 2013.

Semoga pihak polis dapat dapat membanteras gejala yang melibatkan pergaduhan kongsi gelap ini, kerana ia sememangnya melibatkan keselamatan orang awam dan sangat-sangat berbahaya kepada kita rakyat negara ini.

Statistik menunjukkan pada tahun 2013 sahaja peningkatan jenayah melibatkan kumpulan kongsi gelap amat-amat tinggi, lebih menakutkan lagi mereka sudah berani menunjukkan keberanian mereka terhadap pihak berkuasa. Jika perkara ini tidak dibendung kemungkinan besar keselamatan dan nyawa orang awam akan tergugat…

Selepas video.... Kini, tersebar pula gambar ngeri mayat lelaki tersebut yang menunjukkan kesan ditetak di seluruh anggota badan beliau

Sebenarnya kejadian tersebut telah berlaku pada 23 Mac 2013...



Artikel ini diceduk dari:-.sumber
Share this article :

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger