cookieOptions = {have some cookies?}

Baju Buat Pemuja Anugerah Tuhan- Tempahan Dibuka Sekarang

Wednesday 6 March 2013 | comments


Baju yang hebat ini telah dijual hampir 300 000 helai, baju yang berlatarkan Ketua Umum Pembangkang ini juga dikatakan telah banyak membantu rakyat Malaysia yang sering bermasalah apabila berhadapan dengan
pihak berkuasa. Menurut responden Encik Khalid Ibrahim ( bukan MB Selangor ) Berkata..

 " saya sekarang nih kalau roadblock pon saya redah jer ..polis pon tak berani tahan saya..ini lah karomah sang anu-gerah tuhan, saya sudah beli anda bila lagi" 

Sila dapatkan di pasaran sekarang, mahukah anda menjadi orang orang yang tidak mengikuti trend masakini?
Share this article :

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger