cookieOptions = {have some cookies?}

Infografik : Murid Sekolah Korban Lif

Monday 22 July 2013 | comments



Sibuk betul kita ekoran pilihan raya kecil Kuala Besut sampai kadang kadang kita lupa peristiwa yang jadi di tempat lain. Walaupun lambat,  kami nak share juga infografik ini dan sempena Ramadhan yang mulia ini. mari sedekahkan sepotong Al-Fatihah buat adik kita.....
Berita Insiden 

17 Julai 2013 di Blok 8,PPR Desa Tun Razak Sg. Besi, seorang murid sekolah berumur 11 tahun meninggal dunia kerana tersepit di pintu lift di flat kediamannya. Balai Bomba dan Penyelamat Bandar Tun Razak yang tiba ditempat kejadian pada jam 13.16 untuk respon panggilan kecemasan Lift tersangkut . Apabila bomba membuka pintu lift di tingkat 3, berjaya menyelamatkan seramai 17 orang di dalam lift . Selepas itu ,menerima maklumat dari mangsa-mangsa yang terperangkap menyatakan terdapat seorang budak tersepit di pintu lift antara tingkat 2 dan 3.

Mangsa yang dikenali Khairul Amir Azri bin Lani dikatakan cuba memanjat keluar daripada lift tersebut dengan didahului kepala ,namun badan mangsa masih lagi berada di dalam lift.

Malangnya dengan secara tiba-tiba lift tersebut bergerak turun perlahan-lahan dan tidak dapat dikawal menyebabkan leher mangsa terkepit antara lantai tingkat 3 dan lift. Mangsa didapati cedera parah di leher dan meninggal dunia di tempat kejadian.







Share this article :

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger