cookieOptions = {have some cookies?}

Masih Mahu Menyokong Anwar Ibrahim?

Monday 8 April 2013 | comments


Pasti ramai Anwarinas yang sedaya upaya mempertahankan Anwar Ibrahim daripada kenyataan-kenyataan yang dilemparkan oleh Dr. Chandra bukan?

Sabar kawan, sebelum menghentam beliau baca sikit info nih.
"Chandra Muzaffar ialah seorang ahli sains politik Malaysia yang merupakan pensyarah di Universiti Sains Malaysia (USM) dan Universiti Malaya(UM) selama beberapa tahun, dan kini merupakan Presiden Gerakan Antarabangsa untuk Dunia Keadilan (JUST), sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang menumpukan persoalan-persoalan keadilan sejagat dari segi kerohanian dan akhlak. Dialog antara agama merupakan salah satu daripada keutamaannya dan beliau adalah ahli Majlis Keamanan Antara Agama Antarabangsa serta ahli lembaga Titik Persamaan (Common Ground), sebuah gerakan antarabangsa terhadap semua bentuk diskriminasi dan rasisme. Muzaffar pernah memegang jawatan dalam Parti Keadilan, sebuah parti pembangkang Malaysia. " -Sumber WikiPedia.
Pernahkah walau sedetik anda terfikir bagaimana seramai 32 orang kuat termasuk Dr. Chandra sendiri yang mengasaskan PKR, telah keluar dari parti itu secara keseluruhan? yang tinggal hanyalah Azmin Ali, Wan Azizah (The Puppet), & Tian Chua ?

Yang setia mempertahankan PKR ? tinggal Macai-macai politik sempit anwar ibrahim..kihkihkih kelakar.

Mahu Tahu Tentang Misteri Foundation Of The Future? Klik Sini

Video Penuh :




PENING LAGI BUNG NUOR




Share this article :

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger