cookieOptions = {have some cookies?}

Blogger Seks Sedang Meroyan Lagi.

Saturday 27 July 2013 | comments





Pasangan Blogger Seks Bimbang Keselamatan Diri Mereka



KUALA LUMPUR: Pasangan blogger seks Alvin Tan dan Vivian Lee - yang dikenali umum sebagai Alvivi - mungkin perlu berasa bimbang dengan keselamatan mereka sekarang apabila telah dibebaskan dengan ikat jamin.

Peguam pasangan itu, Chong Joo Tian, ​​berkata, jika terdapat sebarang ancaman dibuat terhadap mereka, mereka akan "membuat laporan polis dan meminta perlindungan polis".

"Tetapi ini adalah langkah awal keselamatan kerana ikat jamin baru diberikan," katanya kepada The Star Online.

Pasangan itu telah dihujani dengan ancaman selepas mereka mencatatkan ucapan 'Ramadan' yang menimbulkan kontroversi pada laman peminat Facebook mereka.

Semua pengguna Facebook dan Twitter berlainan agama dan latar belakang dan kaum serta-merta mengutuk pasangan ini melalui media sosial.

Ramai telah mengancam kesejahteraan mereka di Facebook dan berkongsi butir-butir peribadi mereka seperti alamat, nombor kad pengenalan, dan butiran saudara-mara.

Gambar pasangan ini dengan kapsyen 'KILL - Jika anda mencederakan atau membunuh 'sampah' ini di depan saya, saya akan bertindak seolah-olah tidak melihatnya juga telah tersebar di Facebook.

Kutukan bertalu-talu membawa Alvivi menulis 'tweet' dari akaun Twitter mereka kini yang telah dinyahaktifkan, merayu supaya ia dihentikan.

Mereka berkata ancaman begitu menyebabkan mereka tidak selesa dan mereka tidak dapat makan atau tidur.
Share this article :

Post a Comment

Mohon Pautkan Link & Saya Akan Pautkan Semula :D

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ini Pentas Kita Anak Muda! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger